Tuesday, June 24, 2008

3 tentang aku

aku jenis yg bangun awal, walaupun tdo selewat manapun aku tetap akan bangun awal pg. jenis yg susah nak tidur bila matahari naik. kalau nak lena siang pun mungkin terlelap. paling lama pun 15 minit.

barang make up wajib n the only yg aku ada
- lip gloss (ada 2,3 jenis)
- sun block lotion
- loose powder.

masakan/makanan kegemaran
- udang, sotong masak asam (perut tak tahan pedas beb)
- char kuew tiau (true penangite)
- kari (mak aku punya jer, ceroi n banyak buh asam jawa)

warna kegemaran
- biru
- putih
- all pastel colors (walaupun ramai gak kata tak sesuai dgn aku)

program tv kegemaran
- agrotek tv1
- afc channel
- animal planet channel

waktu kegemaran
- selepas hujan (nyaman nyer)
- awal pagi b4 8am
- malam

tempat best aku pernah pergi dan masih teringat2
- masuk gua2 kat sarawak
- jungle trekking kat taman negara endau rompin
- pulau rawa

rentak lagu kegemaran
- segala jenis rock
- pop
- alternative

hobi masa lapang
- menjahit
- surf internet
- jogging awal pagi

1 comment:

KAMATO said...

char keh tiaw special udang lebih...hu best